De ce blog? De ce “building ahead”?

Pur si simplu pentru ca imi pasa!

Imi pasa de copilasii care au nevoie de dragostea parintilor!

Imi pasa de adolescentii care sunt tentati de consumul de droguri!

Imi pasa de tinerii care termina, o scoala, doua scoli, trei scoli… si nu-si gasesc un loc de munca pe masura pregatirii profesionale!

Imi pasa de cei care sunt supusi zilnic unui stress enorm din toate partile!

Imi pasa de parintii nostri care zi de zi se lupta cu facturile la intretinere, cu medicamentele, cu ceea ce se intampla in jurul lor si nu inteleg!

Imi pasa de toate animalutele abandonate!

Imi pasa de toate florile care au nevoie de apa si noi o risipim!

Imi pasa de poporul acesta!

Imi pasa de tara aceasta!

Imi pasa… de toate!

Si eu sunt un om ca toti ceilalti, normal, mi-a placut sa invat, sa ascult, sa fac ceva. La un moment dat, insa, am spus: Asa nu se mai poate! Trebuie sa fac mai mult!

Zis si facut! N-a fost usor, trebuie multa forta ca sa invingi inertia. Am adoptat teoria pasilor mici si siguri. Important este ca nu am cedat, pentru ca in sinea mea sunt convinsa ca se poate.

Imi propun ca prin acest blog, sa construiesc ceva pentru pentru cei din jurul meu, fie cu un sfat, fie un proiect, dar sa ajute!

2 Responses to De ce blog? De ce “building ahead”?

  1. Bogan P says:

    Foarte bine ca iti pasa, asta inseamna ca te intereseaza.

  2. Este adevarat, ma intereseaza societatea in care traiesc, felul in care evolueaza ea. Este usor sa stai in fotoliu si sa critici, dar sa vezi cum e cand trebuie sa faci ceva concret… incepe sa ti se mai taie din aripioarele acelea de critica!

Leave a Reply

