Vacanta

Oricand o minivacanta este binevenita. Asa ca te pregatesti sufleteste sa ai relaxare totala sa te poti intoarce la serviciu refacut fizic dar mai ales psihic, sa alungi orice idee de stres sau depresie.

Faci bagajele, bineinteles ca cel putin jumatate dintre ele nu vor fi folosite, dar mai bine sa fie in plus decat lipsa.

Am ajuns la munte, la Baile Herculane si apoi pe Valea Cernei. Este o zona spendida destul de salbatica inca deoarece curentul electric inca nu a depasit decat cu cativa kilometri zona “7 Izvoare”. Ne cazam in cabana, ne bucuram de aerul curat pe care-l respiram si ne gandim la zilele de odihna ve vor urma.

Seara, am participat la slujba de Inviere la Biserica di Baile Herculane, lume multa, ocazie de piosenie. Romanul este bun crestin si un lucru imbucurator este faptul ca am vazut multi tineri.

Duminica Pastelui, prilej de bucurie si intrecere in etalarea oualor vopsite, a gratarelor de toate felurile , a bauturilor .

Toate buna pana la invadarea celei mai mari si frumoase poieni cu petrecareti care doreau sa fie numai ei in poaiana si sa asculte numai “muzica” lor preferata. Nu-i nicio nenorocire, dar sa o asculte numai el, sa ma lase pe mine sa ascult ce vreau la decibelii pe care-i accepta urechile mele si nu de la jumatate de kilometru ritmuri pe care nu le inteleg si nu le cataloghez nici cum in ierarhia valorilor.

Asa ca, degeaba etalezi masini deosebit de costisitoare si cu numere straine daca nu respecti si vecinii tai, ba chiar abuzezi de sistemul lor nervos.

Toata lumea face foc la iarba verde, dar in limita bunului simt si are grija de locul pe care-l ocupa sa nu dea foc la padure si sa nu lase resturi nedegradabile in timp, nu este estetic si nici sanatos. Aceiasi petrecareti au atentat la sufletul padurii si au avut in dotare “drujbe” si ce sa mai osteneasca dupa uscaturi prin padure , au taiat pur si simplu mandrete de fag  drept si sanatos si l-au ars fara nicio remuscare.  Imi vin in minte versurile lui Labis referitoare la capriora din poazia lui “frumoasa jertfa a naturii mele”, pana la urma si copacii au suflet.

Pacat ca nu putem lua atitudine in astfel de situatii, chiar daca legile exista, situatia este similara bancului cu Itic si Strul: “ei sunt doi si noi suntem singuri”!

 

2 Responses to Vacanta

  1. DOMYNYQUE says:

    Cred ca abia astept si eu vacanta.Eu imi fac bagajul cu 2 saptamani inainte ca nu carecumva sa uit ceva si ,culmea tot uit.

Leave a Reply

