“Door to door”

Campania electorala este in plina desfasurare in toata tara. Fiecare recurge la tot felul de metode pentru a atrage cat mai multe voturi.

In Craiova, adversarii mei directi afiseaza “niste” sondaje de incremenesti , 76% la primarie din primul tur! Poate, acum “n” ani si nici atunci nu poti fi sigur.

In concluzie, am demarat actiunea “door to door” sa vedem cum stam in realitate.  Imi pare rau d-le “As” cum va place sa va numiti, dar nu e cazul sa mai intoxicati electoratul cu cifre, oamenii vor utilitati, vor curatenie, vor taxe mai mici, vor locuri de joaca pentru copii, vor … decenta!

Eu mi-am facut temele ca la carte, am fost politicoasa, nu am insistat, intelegatoare. Am fost atenta la toate vietatile din curti deoarece am intalnit catei si caini de toate marimile, culorile (chiar si politice, sic!) . Ei bine procentele astea nu sunt chiar cum spune asul, sunt echilibrate si il asteptam in turul II, exact acolo unde se teme el cel mai tare.

6 Responses to “Door to door”

  1. nuvamaisuportam says:

    Eu sper sa va mearga bine si sa castigati alegerile … apoi sa aveti grija de Craiova, ca asa de rau a ajuns … sper sa nu mai vad stiri despre rafuielile interlopilor in Craiova …

    Mult succes in campanie va ureaza un galatean 🙂

  2. Daca tu chiar ai locuit in Galati poate ne gasim cunostinte comune.
    Mie mi-a placut mult perioada de Galati.
    In campanie acum incepe varful actiunilor si trebuie sa o tinem tot asa, sa nu-i lasam sa miste-n front.
    Sunt cam multe evenimente care ne fac de ras, dar au inceput sa se ia masuri.

  3. nuvamaisuportam says:

    Hm … iti pot da mai multe detalii pe email .. nu pot sa spun mai multe aici insa cred ca avem cel putin o cunostinta comuna 🙂

  4. anca says:

    Hmm….Craiova, Oltenia, eterna Terra Nova…campiona unei mari iubiri…
    Mirela, bravo tie…uite cate puncte in comun avem. si eu am terminat Energetica, deci facultatea-geamana cu Elth tau…sotul meu este oltean (sau mai exact, are rude care inca locuiesc acolo, la Macesul de sus …sau de jos? ca am uitat…vai de mine…)

    mult succes in campanie, pantofi usori ca veti avea mult de umblat in door to door…puteti incerca si cu ceva panouri usoare, la intersectii, purtate de tineri, in mana (sau care pot traversa unii spre altii, pe trecerile de pietoni din centrul Craiovei) pentru ca vor atrage cu siguranta atentia!

    SUCCES! Si rabdare!…
    si mai ales, nu uitati sa va distrati – faceti in asa fel incat campania sa fie placuta pentru toti.

  5. Anca iti multumesc pentru mesaj, mi-ar face mare placere sa stam de vorba “face to face”, avem multe de facut si uite ca se leaga sloganul nostru: solidaritate, unitate…
    De maine sunt in concediu de odihna si este posibil sa nu mai intru prea des pe blog.
    Ideea cu panourile o si sugerez astazi in staff-ul de campanie.
    Eu si candidez… asa ca ma implic direct si nu… cedez orice ar fi!

  6. Maria Barbu says:

    Bravo, Mirela1 Asa, fata draga, ia-o pe americaneste, ca nu se mai poate altfel! Zau ca sunt incantata de ce spui.
    Si romanii sunt sensibili la asta, cel putin asa indraznesc sa cred.

Leave a Reply

