Parcul Bordei, uite ca se poate!

 

Duminica, 15 iunie, am facut o plimbare prin parcul Bordei. Da, mult discutatul si controversatul Parc Bordei. Ce am gasit acolo?

Un parc aranjat cu gust dupa reguli de peisagistica cu alei bine facute cu flori viu colorate cu gazon proaspat cu podete incadrate in peisaj. Mi-a placut si m-am simtit bine in natura.

Am gasit acolo lebede si pauni.

Cine a avut idee de a incadra si sculpturi in peisajul parcului a avut o idee foarte buna. Bustul se incadreaza bine in decor si artistul, Panait Chifu, carea a realizat bustul ne-a daruit  un Marin Preda asa cum il stim din romanele sale, increzator in viata, dornic sa fie printre oameni.

Ar fi bine daca ar apare si alte statui, in acelasi stil, care sa dea si mai multa valoare parcului.

Mergeti si vizitati Parcul Bordei!

 

Leave a Reply

