Drumul spre dictatura…

Incep  sa retraiesc timpurile dinainte de ’89!  Iata si de ce!

Merg la banca sa ridic o suma de bani din propriul meu cont in valuta si fac si conversia in lei. Foarte simplu, tranzactia o practic de multi ani si intotdeauna fara evenimente. De aceasta data insa, sunt pusa in situatia de a semna un formular nou, cerut de protectia consumatorului, asa spun angajatii bancii dar pe formular nu este specificat nimic. Pe formular sunt trecute datele personale ale clientului, suma ridicata din cont si cursul valutar al tranzactiei. Daca vrei sa vezi cursul la care s-a facut tranzactia, se vede clar din documentele bancii, cum sa-mi justifici ca vrei sa verifici cursul la o banca ce se respecta? Poti face aceste verificari la casele de schimb valutar unde nu se dau documente si unde numai Domnul stie ce bani se tranzactioneaza! Eu nu am semnat asa ceva, destul cu abuzurile!

One Response to Drumul spre dictatura…

  1. octavpelin says:

    Mirela,sa stii ca retraim vremurile de dinainte de decembrie ’89,ne-am intors in timp,o saptamana mai buna!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

Leave a Reply

